تخفیف هتل جهانگردی یزد برای بازنشستگان کشوری و مردم عموم با 50 درصد تخفیف

0 %
تخفیف
0 تومان
0 تومان
0 خرید
امکانات اتاق ها

امکانات اتاق ها

یخچال

تلویزیون

تلفن

مینی بار

اینترنت

سرویس بهداشتی فرنگی

سرویس بهداشتی ایرانی

چای ساز

امکانات هتل:

اینترنت در لابی

رستوران

کافی شاپ

سالن همایش

خشکشویی

تاکسی سرویس

پارکینگ

فکس

کافی نت

 

شرایط استفاده
برای این تخفیف همراه داشتن پرینت فاکتور الزامی است.
توضیحات تکمیلی تخفیف هتل جهانگردی یزد

تخفیف هتل جهانگردی یزد

هتل جهانگردی یزد در سال ۱۳۶۴ در بافت جدید شهر کویری یزد بنا شد و همچنان آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران ایرانی و خارجی می باشد.

معماری مهمانسرای جهانگردی یزد با تلفیقی از سبک سنتی و ایده های نوین با متریال سنتی آجر، ساخته شده است که علاوه بر حفظ حریم خصوصی ساکنین، جلوه ای تازه به نما بخشیده و بیان گر قدمت و شکوه آن می باشد. این سبک از ویژگیهای طراحی بناهای سنتی در ایران است و همچنین تراسی با نمایی رو به محوطه هتل و دکوراسیون جذاب از مزایای مهمانسرای جهانگردی یزد می باشد.

در گذشته با ساخت باغ و دیوار در اطراف ساختمان مرکزی و پنجره هایی که به ندرت به فضای باز منجر می شدند و نیز بالکن هایی محافظ دار و دیوارکشی شده، به حفظ امنیت و حریم خصوصی خانه می پرداختند.

هتل ۳ ستاره جهانگردی یزد شامل ۲ طبقه با ۳۸ باب اتاق و ۴ واحد سوئیت است. تالار پذیرایی هتل جهانگردی یزد دارای سالن عروسی با ظرفیت ۲۵۰ نفربرای خانم ها و ۲۵۰ نفر ظرفیت برای آقایان می باشد.

از جمله امکانات عالی هتل جهانگردی یزد اتاق بیلیارد، اینترنت، کتابخانه، محل بازی کودکان، فضای سبز، صندوق امانات، لابی با فضای زیبا، تاکسی سرویس، آسانسور، رستوران و سالن عروسی هستند.

مهمانسرای جهانگردی یزد فاصله کمی تا مرکز شهر، راه آهن و اماکن تاریخیِ امیرچخماق ، موزه آب ، خانه لاری ها و آتشکده دارد که این امر یکی از امتیازات مهم این مجموعه به شمار می رود.

هتل جهانگردی یزد ، هتلی سنتی و در عین حال با امکانات عالی و مدرن است که رزرو هتل جهانگردی یزد در سامانه رزرواسیون نیرم با مناسب ترین قیمت به شما پیشنهاد می شود.

در هنگام اقامت در شهر جهانی یزد می توانید از تورهای لاکچری یزدگردی و تورهای کویر نوردی ویژه و با کیفیت نیرم استفاده نمایید.

امکانات هتل

 

شماره تماس: 03136736010

09138699984

نظرات
0 دیدگاه
نیرم
اولین نفری باشید که برای این تخفیف دیدگاه مینویسید
تخفیف های مرتبط "تخفیف هتل جهانگردی یزد"