تخفیف هتل و مهمانسرای عباسی اصفهان قدیمی ترین و بهترین هتل اصفهان

0 %
تخفیف
0 تومان
0 تومان
0 خرید
شرایط استفاده
ارائه پرینت الزامی نیست، فقط کد تخفیف را همراه داشته باشید.
قوانین::زمان تخلیه اتاق ساعت 12 و تحویل ساعت 14 می باشد. تخلیه اتاق از ساعت 12 الی 17 مشمول پرداخت 50 درصد از هزینه اتاق می گردد و پس از آن معادل یک شب کامل محاسبه خواهد شد. هزینه اقامت کودکان 5 تا 10 سال در صورت عدم استفاده از تخت، 50 درصد مبلغ سرویس خواب اضافه می باشد. هزینه سرویس خواب اضافه 2.031.544 ریال است.
توضیحات تکمیلی هتل عباسی اصفهان

تخفیف هتل عباسی اصفهان

کاروانسرای عباسی فقط یک هتل نیست، بلکه گنجینه ای از هنر معماری و ظرافت بی نظیر هنرمندان اصفهانی است، موزه ای از اصیل ترین و زیباترین آثار هنری، همچنین می توانید به عنوان یک جاذبه از این عمارت دیدن کنید و غذای خوشمزه یا نوشیدنی ای را در آنجا نوش جان کنید. هتل عباسی در خیابان آمادگاه واقع شده است. هتل عباسی قدیمی ترین هتل ایران است، این عمارت 300 ساله یکی از بزرگترین پدیده های معماری اصفهان است، که حدود 150 هنرمند برجسته اصفهان تلاش کرده اند تا آن را به مکانی تاریخی و باشکوه تبدیل کنند.

هتل عباسی اصفهان 225 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد و انواع مختلف آن شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سوئیت دو تخته و آپارتمان دو خوابه رو به شهر می باشد و دیگر اتاق ها نمای رو به باغ را دارند اما اگر بخواهید هنر و معماری و بهترین دید به باغ راداشته باشید سوئیت قاجار یک انتخاب مناسب خواهد بود.

هتل عباسی اصفهان دارای دو رستوران و یک سالن صبحانه، کافه تریا، سفره خانه سنتی و چای خانه سنتی می باشد.
رستوران چهل ستون که انواع غذاهای ایرانی و خارجی را سرو می کند. این رستوران در دو طبقه با ظرفیت 400 نفر برای ناهار از ساعت 12 الی 15 و شب ها از ساعت 19 الی 23 با اجرای موسیقی زنده خدمات ارائه می کند.
رستوران چشم انداز که در باغ و بام هتل قرار گرفته است و از این قسمت می توانید فضای زیبای شهر اصفهان را مشاهده کنید.
امکانات ورزشی هتل عباسی شامل استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و باشگاه بدنسازی می باشد. بعد از یک روز شلوغ کاری و فعالیت های مختلف در اصفهان، می توانید زمان استراحت خود را در استخر شنا کنید و از سونا و جکوزی نیز لذت ببرید.
هتل عباسی اصفهان از انواع فروشگاه در هتل بهره می برد که از جمله آن گالری فرش، فروشگاه فرش دست باف، فروشگاه تابلوهای نقاشی و صنایع دستی، فروشگاه عطر ادکلن، فروشگاه طلا و جواهرات، سوغات خوراکی اصفهان، فروشگاه کتاب و سوغاتی و در آخر هم فروشگاه لباس زنانه را نام برد.
محدوده طرح ترافیک، هتل در محدوده طرح ترافیک می باشد. طرح ترافیک از ساعت 8 صبح الی 13 ظهر و 16 عصر الی 20 شب می باشد.

کهن ترین مهمانسرا جهان، اینجاست. در آسیا، ایران، اصفهان، چهارباغ عباسی؛ بازمانده ای تکرار نشدنی از معماری مکتب اصفهان و دوران شکوهمند عصر صفوی؛ مهمانسرای عباسی، امروز بنایی 300 ساله است که در دل شهر-موزه ای به نام نصف جهان، جای گرفته و عصاره ای از هنر بی بدیل ایران زمین را جلوه گر ساخته است؛ بنایی که به اذعان گردشگران داخلی و خارجی، مورخان و معماران برجسته، و به زعم جهانگردان حرفه ای، یکی از زیباترین مهمانسرا های جهان لقب گرفته است.

 

 

 

 

 

نظرات
0 دیدگاه
نیرم
اولین نفری باشید که برای این تخفیف دیدگاه مینویسید
تخفیف های مرتبط "هتل عباسی اصفهان"