بهترین خدمات مزوتراپی در اصفهان با مرکز زیبایی هانیل بیوتی

0 %
تخفیف
0 تومان
0 تومان
0 خرید
خدمات کلینیک هایلی بیوتی

✨ مزوتراپی ابرو و مو با تخفیف 20 درصد در اصفهان!

اگر به دنبال بهبود زیبایی و جلب نگاه‌ها هستید، خدمات مزوتراپی ابرو و موی ما را امتحان کنید. با تیم متخصص و تجربی ما، بهترین نتایج را با استفاده از تکنیک‌ های مزوتراپی فراهم می‌کنیم.

🌟 خدمات ما شامل:

افزایش ضخامت مو و ابرو
جلوگیری از ریزش مو
تقویت رشد مو
حاصل از مواد با کیفیت بالا

⚡ تخفیف ویژه برای شما:
اکنون با اعلام تخفیف ویژه، به روزترین روش‌های مزوتراپی را با هزینه‌های مناسب تجربه کنید.

📞 جهت اطلاعات بیشتر و رزرو وقت و قیمت روز مزوتراپی تماس بگیرید:

09138295902

با ما به زیبایی طبیعی خود بازگردید و از تغییرات شگفت‌ انگیز در ظاهر خود لذت ببرید! ✨

 

شرایط استفاده
تلفن:
آدرس:
ارائه پرینت الزامی نیست، فقط کد تخفیف را همراه داشته باشید.
توضیحات تکمیلی بهترین مرکز مزوتراپی اصفهان 1403

معرفی مرکز زیبایی هانیل بیوتی

مرکز زیبایی هانیل بیوتی مفتخر است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در زمینه مزوتراپی (شامل مزوتراپی مو و ابرو)، عمل لیفت با نخ کلاژن و فشیال را به مراجعین گرامی خود ارائه دهد.


مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی کلمه‌ای است که از دو کلمه لاتین "meso" و "therapy" گرفته شده است. مزوتراپی که در لغت به معنای «درمان متوسط» است، نوعی از انواع درمان‌های زیبایی است. مزوتراپی در اصطلاح، تکنیکی برای تقویت و ترمیم است که از تزریق ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی برای جوان‌سازی و سفت کردن پوست و همچنین حذف چربی‌های اضافی و کمک به بهبود ترمیم و رشد موهای ناحیه سر و صورت استفاده می‌کند. میشل پیستور، یک پزشک در فرانسه، این تکنیک را در سال 1952 توسعه داد.

در ابتدا از مزوتراپی برای تسکین درد استفاده می‌شد. در سال‌های پس از آن، در ایالات متحده و سایر نقاط جهان محبوبیت پیدا کرده است. امروزه از مزوتراپی برای موارد زیر استفاده می‌شود:

  • حذف چربی در نواحی مانند معده، ران، باسن، باسن، پاها، بازوها و صورت
  • کاهش سلولیت
  • از بین بردن چین و چروک و خطوط
  • سفت کردن پوست شل
  • تنظیم دوباره بدن
  • روشن کردن رنگ‌دانه‌های پوست
  • درمان آلوپسی (بیماری است که موجب پدیده ریزش موی سر می‌شود). همچنین افرادی که مزوتراپی برای ریزش مو و ابروی خود انجام می‌دهند خاطر نشان می‌سازند که مزوتراپی باعث بروز اثرات زیر در افراد تحت عمل می‌شود:
  • عدم تعادل هورمونی در فولیکول مو و اطراف آن را اصلاح می‌کند
  • مواد مغذی را به مو می‌رساند
  • گردش خون را بهبود می‌بخشد

 

روش انجام مزوتراپی

در این تکنیک از سوزن‌های بسیار ظریف برای تزریق یک سری مواد تزریقی به لایه میانی (مزودرم) پوست فرد تحت عمل استفاده می‌شود. ایده مزوتراپی این است که مشکلات اساسی مانند گردش خون ضعیف و التهاب را که باعث آسیب پوستی یا موجب کاهش ناحیه‌ای مو می‌شود را اصلاح کند. فرمول استاندارد یا یکسانی برای مواد تزریق شده در مزوتراپی وجود ندارد. افراد متخصص در زمینه مزوتراپی از مواد مختلفی در زمینه مزوتراپی استفاده می‌کنند که شامل گزینه‌های زیر می‌باشد:

  • داروهای تجویزی مانند گشادکننده‌های عروق و آنتی بیوتیک ها
  • هورمون‌ هایی مانند کلسی تونین و تیروکسین
  • آنزیم‌هایی مانند کلاژناز و هیالورونیداز
  • عصاره‌ های گیاهی
  • ویتامین‌ ها و مواد معدنی و آمینواسیدها

گروه هدف مزوتراپی

از نظر قانونی، روش مزوتراپی را می‌توان برای همه افراد سالم بالای 18 سال و البته با داشتن رضایت آن‌ها انجام داد. با این حال، افرادی هستند که ممکن است بیماری‌هایی داشته باشند که روش مزوتراپی را نتوان برای انجام داد یا بیماری‌هایی داشته باشند که مانع از مؤثر بودن روش مزوتراپی می‌شوند. تکنیک مزوتراپی کاربرد و حوزه کاربرد بسیار وسیعی دارد. عوامل مختلفی مانند وضعیت سلامتی، سن، ویژگی‌های فیزیکی و نیاز فرد، شرایطی هستند که محتوای تزریقی در روش مزوتراپی را با استفاده از میکرواینجکشن تغییر می‌دهند. از این رو درمان‌ها به صورت جداگانه انجام می‌شود.

آمادگی قبل از انجام مزوتراپی

شما پیش از انجام مزوتراپی با پزشک یا متخصص درمانگر خود در مورد اهداف مزوتراپی مشورت و تصمیم گیری می‌کنید. با تائید هدف مزوتراپی نیاز به رعایت دستورالعمل‌های متخصص درمانگر می‌باشد. از جمله اینکه ممکن است لازم باشد به مدت یک هفته قبل از عمل مزوتراپی از مصرف آسپرین (بوفرین) و سایر داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی (NSAIDs) یا داروهای ضد انعقادی مانند وارفارین اجتناب کنید. مصرف این داروها می‌تواند خطر خونریزی و کبودی را در طول روش مزوتراپی افزایش دهند.

در طول عمل مزوتراپی چه اتفاقی می‌افتد؟

در طول هر جلسه، ممکن است داروی بی‌حس کننده را روی پوست خود بمالید یا با استفاده از یک سوزن کوتاه مخصوص، یک سری تزریق برای انجام بی حسی و از طریق تزریق‌های زیاد و پشت سرهمی انجام می‌شود. بسته به بیماری که به خاطر آن تحت درمان هستید، تزریق‌ها را می‌توان در عمق‌های مختلف از 1 تا 4 میلی متر در پوست شما انجام داد. پزشک ممکن است سوزن را با زاویه در پوست شما قرار دهد یا در حین تزریق خیلی سریع مچ دست خود را تکان دهد.

هر تزریق ممکن است فقط یک قطره کوچک از محلول را در پوست شما قرار دهد. احتمالاً برای رسیدن به هدف مورد نظر که در ابتدا تعیین کرده‌اید، به چندین جلسه مزوتراپی نیاز خواهید داشت. باید انتظار داشته باشید ممکن است که بین 3 تا 15 بار به درمانگر خود مراجعه کنید. در ابتدا، هر 7 تا 10 روز یک‌بار تزریق را انجام خواهید داد. اگر پوست شما شروع به بهبود کرد، درمان‌ها به مدت دو هفته یک بار یا یک بار در ماه می‌تواند انجام شود.

ریکاوری بعد از عمل مزوتراپی

از آنجایی که روش مزوتراپی، یک عمل با ماهیت غیر تهاجمی است، معمولاً هیچ زمان قطعی و از پیش تعیین‌ شده‌ای برای انجام استراحت یا دوری از فعالیت‌های روزانه وجود ندارد. بسیاری از افراد می‌توانند بلافاصله به فعالیت‌های عادی خود بازگردند. برخی دیگر ممکن است به دلیل تورم و درد در محل‌های تزریق نیاز به یک روز مرخصی داشته باشند.

نظرات
0 دیدگاه
نیرم
اولین نفری باشید که برای این تخفیف دیدگاه مینویسید