تصفیه آب EL با تخفیف ویژه

8 %
تخفیف
3,200,000 تومان
3,500,000 تومان
0 خرید
ویژگی های محصول

تصفیه آب EL

نوع دستگاه: دستگاه تصفیه آب خانگی
وزن: 12 کیلوگرم
ظرفیت: منبع 10 لیتر
سرعت تصفیه: 6.6 لیتر در ساعت
جنس بدنه: پلاستیک فشرده
طول: 35سانتی متر
عرض: 25سانتی متر
ارتفاع: 50سانتی متر
دقت حذف ناخالصی ها: 0.001 میکرون
درصد حذف ناخالصی ها: 99.9%
ولتاژ برق ورودی: دارد
آداپتور: دارد

شرایط استفاده
برای این تخفیف همراه داشتن پرینت فاکتور الزامی است.
توضیحات تکمیلی تصفیه آب EL

تصفیه آب EL

 

نقد و بررسی اجمالی

نسل جدید دستگاه های تصفیه آب خانگی با روش اسمز معکوس ( RO ) تصفیه آب ۶ مرحله ای علاوه بر طراحی ظاهری زیبا و ابعاد کوچک، با بهره گیری از فیلترهای بسیار با کیفیت، یکی از مدل های مورد علاقه افرادی است که مشکل تعویض زود به زود فیلترهای پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب را دارند. در کنار تمام ویژگی های ذکر شده، بهره مندی این دستگاه از تکنولوژی اسمز معکوس باعث شده تا این دستگاه تصفیه آب یکی از استاندارد ترین و کاملترین سیستم های تصفیه آب خانگی موجود در بازار به حساب بیاید. فیلترهای این دستگاه باعث حذف نیترات، زنگ آهن، ذرات ریز معلق در آب، حذف کامل مواد شیمیایی و میکروبی، آلاینده های فلزات سنگین، حذف کلر و مواد آلی و … می شود. اتصالات با کیفیت، شیلنگ های ساخته شده از مواد با کیفیت و بدون بو، طراحی ساده و نسبتاً سبک ، باعث شده تا این محصول گزینه ای مناسب برای کسانی باشد که به سلامت آب و در نهایت سلامت خود اهمیت می دهند. پایه یا استند با روکش ضد زنگ دستگاه تصفیه آب، علاوه بر استحکام بالای دستگاه ، باعث می شود تا در مناطقی با رطوبت بالا مانند شمال و جنوب ایران ، عمر پایه و استند به حداکثر زمان انتظار کارکرد دستگاه رسیده و مشکل زنگ زدگی پیدا نکند . مخزن ذخیره تحت فشار این دستگاه شما را از فشار پائین تولید ممبران Ro خلاص می سازد که باعث میشود همیشه آب تصفیه شده کافی برای مصارف خود را بصورت ذخیره در این مخزن داشته باشید. شیر برداشت ضد زنگ رو سینکی دستگاه، آب تصفیه شده را روی سینک ظرفشوئی به شما تحویل می دهد و نیازی به پر کردن ظروف در زیر کابینت نیستید.
دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای EL

دستگاه تصفیه آب یکی از ضرورت‌های زندگی امروز است.آب آلوده باعث بیماری‌های نظیر سرطان، پوکی استخوان، بیماری‌های مربوط به دستگاه گوارش و مری و بسیاری از بیماری‌های دیگر می‌شود.نوشیدن آب سالم باعث سرزندگی و نشاط بیشتر می‌شود و املاح معدنی موجود در آب آشامیدنی باعث می‌شوند تا بدن در حالتی ایده‌آل فعالیت کند.

همانطور که می‌دانید در حال حاضر آبی که از طریق سیستم آبرسانی شهری به خانه‌های ما می‌رسد مشکلات فراوانی دارد. سختی آن معمولا بیش از حد مجاز است.آلاینده‌های شیمیایی نظیر نیترات و فرآورده‌های کربنی در آن وجود دارند.سیستم معیوب تصفیه شهری باکتری‌ها و قارچ‌ها را وارد آب می‌کند و نمی‌تواند آن‌ها را از بین ببردو همواره رسوبات و نمک‌های محلول و نامحلول در مسیر لوله‌کشی وارد آب می‌شوند.دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای با مکانیزم تصفیه‌ای خاص یک راه‌حل اساسی محسوب می‌شود.

این محصول جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای EL می باشد،

که قطعات اصلی آن محصول کشور ایران بوده و با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی در فرایند تصفیه آب می باشد.مراحل فیلتراسیون دستگاه عبارتند از 3 مرحله اول پیش فیلتراسیون جهت حذف ذرات معلق-کلر-سموم شیمیایی و رنگهای صنعتی میباشند.مرحله 4 فیلتر ممبران جهت سختی گیری و حدف املاح تا 0/001 میکرون و حذف املاح مایع مثل نیترات نیتریت جیوه و کلیه عوامل سرطان زا میباشد. مرحله 5 فیلتر پست کربن جهت حذف طعم و بوی نامطبوع آب مرحله 6 فیلتر مینرال جهت افزودن املاح مورد نیاز بدن مثل کلسیم منیزیم پتاسیم روی و سدیم به آب میباشد.

از مهمترین ویژگی های این دستگاه موارد ذیل می باشد:

– دارای شیربرقی جهت کنترل پساب و جلوگیری از هدر رفتن آب
– دارای گیج فشار یا مانومتر جهت تعیین زمان تعویض فیلترها و سرویس دستگاه
– دارای سوئیچ قطع خودکار و اتوماتیک آب در زمان های اضطراری
– مواد اولیه تمام قطعات و بدنه کاملا بهداشتی و مناسب جهت مصارف خوراکی می باشد
– دارای شیرمیکس یا شیر تنظیم TDS
– دارای شیلنگ مخصوص با استاندارد NSF
– شیر برداشت ضد زنگ
– دارای مخزن ذخیره آب
– مجهز به سیستم تخلیه فاضلاب
– قابلیت نصب به یخچال ساید بای ساید
– و . . .

نظرات
0 دیدگاه
نیرم
اولین نفری باشید که برای این تخفیف دیدگاه مینویسید
تخفیف های مرتبط "تصفیه آب EL"
تصفیه آب معصومی