10 %
تخفیف
16,200,000 تومان
18,000,000 تومان
0 خرید
شرایط استفاده
تلفن:
برای این تخفیف همراه داشتن پرینت فاکتور الزامی است.
توضیحات تکمیلی خرید کولر گازی ایوولی با قیمت ویژه

خرید کولر گازی ایوولی با قیمت ویژه

اگر به دنبال یک کولر گازی با قیمت مناسب هستید که بتوانید در تمام فصول از آن استفاده کنید و دیگر نگران سرمایش یا گرمایش خانه‌ تان نباشید، پیشنهاد ما به شما خرید کولر گازی ایوولی است. احتمالا شما هم نام برند ایوولی را شنیده‌اید؛ این برند به تازگی وارد بازار ایران شده است و در مدت کم توانسته است محبوبیت زیادی را به دست آورد. این مقاله راهنمای خرید کولر گازی ایوولی است؛ برای آشنایی با این کولر گازی با کیفیت، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کولر گازی ایوولی مال کجاست؟

برند ایوولی یکی از برندهای تازه‌تاسیس در جهان است که با طراحی متفاوت و قیمت پایین در مقابل ویژگی‌های زیاد، در بسیاری از کشورها طرفداران خودش را پیدا کرده است. قطعات و طراحی کولر گازی ایوولی در کشور ایتالیا تولید شده و به انجام می‌رسند و در نهایت مونتاژ و ساخت آن‌ها در چین صورت می‌گیرد. می‌توان گفت ایوولی یکی از برندهای چینی بسیار با کیفیت در بازار ایران است که با قیمت پایین محصولاتش، راه خودش را به خانه اکثر ایرانیان باز کرده است.

خرید کولر گازی ایوولی و انواع مدل‌های آن

کولر گازی ایوولی را می‌توان از نظر مدل یا ظرفیت به دسته‌های مختلفی تقسیم کرد. در زمان خرید کولر گازی ایوولی با مدل‌هایی با ظرفیت ۹۰۰۰، ۱۲۰۰۰، ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰، ۳۰۰۰۰  و داکت اسپلیت با ظرفیت ۳۶۰۰۰ به بالا روبه رو خواهید شد. در زمان خرید کولر گازی ایوولی با بیش از ۱۰ مدل مختلف رو به رو خواهید شد که هر کدام برای مناطق و خانه‌های مختلفی مناسب هستند.

این کولر گازی را از نظر مدل‌های مختلف می‌توان به دو دسته گلدن و تیتانیوم تقسیم‌بندی کرد. این تقسیم‌بندی بر اساس موتور این کولر گازی‌ها انجام می‌شود و بهتر است در زمان خرید کولر گازی ایوولی به آن‌ها توجه داشته باشید.

کولر گازی ایوولی گلدن

کولر گازی ایوولی گلدن دارای موتور روتاری در کلاس T1 است؛ کلاس T1 به کولر گازی‌هایی اطلاق می‌شود که برای مناطقی با آب و هوای معتدل و تابستان‌های نسبتا گرم با دمای کم‌تر از ۴۵ درجه مناسب هستند. به عبارتی این کولر گازی‌ها کارکرد و بازدهی کامل خود را تا این دما حفظ می‌کنند و عملکردشان در این دماها دچار تغییر نمی‌شود. اگر در مناطق شمالی کشور هستید که تابستان‌های سوزان را تجربه نمی‌کنید، می‌توانید خرید کولر گازی ایوولی گلدن را در نظر بگیرید.

کولر گازی ایوولی تیتانیوم

کولر گازی ایوولی تیتانیوم دارای موتور روتاری با قابلیت اینورتر است و در کلاس T3 قرار می‌گیرد. این کلاس کولر گازی‌هایی را نشان می‌دهد که موتوری مناسب استفاده در محیط‌های بسیار گرم دارند. درنتیجه اگر از ساکنان مناطق جنوبی کشور هستید و تابستان‌های بسیار گرم و سوزان را تجربه می‌کنید، خرید کولر گازی ایوولی تیتانیوم برای شما مناسب‌تر است.

تفاوت ایوولی گلدن و تیتانیوم

به طور کلی می‌توان گفت که موتور کولر گازی ایوولی گلدن بزرگ‌تر و سنگین‌تر از مدل تیتانیوم است و برای استفاده در خانه‌های بزرگ‌تر مناسب‌تر است. با این حال سنگین‌تر بودن موتور کولر گازی کلاس آن را تعیین نمی‌کند و برای آب و هواهای گرم‌تر، مدل تیتانیوم مناسب‌تر است.

ویژگی‌های کولر گازی ایوولی

صرف نظر از مدل‌های مختلف، کولر گازی‌های ایوولی دارای ویژگی‌ های گوناگونی هستند که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم:

  • مناسب برای تمام فصول؛ قابلیت سرمایش و گرمایش محیط
  • پرتاب باد به چهار جهت
  • ریموت کنترل و امکان کنترل کولر از فاصله دور
  • رابط کاربری آسان و قابل استفاده توسط تمام افراد
  • حالت خواب
  • سیستم تایمر و روشن و خاموش شدن اتوماتیک کولر در زمان‌های مختلف
  • حالت توربو و خنک‌سازی بسیار سریع محیط
  • حالت تمیز کردن خودکار داخل کولر گازی و فیلتر هوا
  • مصرف انرژی پایین
  • تولید صدای کم

 

کولر گازی ایوولی تیتانیوم علاوه بر ویژگی‌ های گفته‌ شده دارای قابلیت اینورتر است که مصرف انرژی را حتی پایین‌تر می‌آورد تا برای استفاده در محیط‌های بسیار گرم مناسب باشد.

خرید کولر گازی ایوولی با قیمتی استثنایی

شما می‌توانید مدل‌های مختلف کولر گازی ایوولی را از فروشگاه سرما گرما خریداری کنید. مشاوران ما اطلاعات لازم را برای هر مدل در اختیارتان قرار داده و شما را در خریدتان راهنمایی می‌کنند تا باتوجه به اندازه محیط و منطقه‌ سکونتتان بهترین مدل را انتخاب کنید.

همچنین با خرید کولر گازی ایوولی، ۲۴ ماه گارانتی و ضمانت اصالت کالا را دریافت خواهید کرد؛ علاوه بر آن امکان  ارسال فوری و یک‌ روزه کولر گازی ایوولی به برخی از شهرها وجود دارد. با خرید کولر گازی ایوولی از فروشگاه سرماگرما، از ارسال رایگان کولر به شهرهای تهران، قزوین، تبریز و... و پرداخت در محل هم بهره‌ مند خواهید شد.
https://sarmaagarma.com/

نظرات
0 دیدگاه
نیرم
اولین نفری باشید که برای این تخفیف دیدگاه مینویسید