سقف استخر متحرک در اصفهان با پلی کربنات با بهترین قیمت و سال ها تجربه طراحی و اجرا می شود

10 %
تخفیف
850,000 تومان
950,000 تومان
0 خرید
شرایط استفاده
برای این تخفیف همراه داشتن پرینت فاکتور الزامی است.
توضیحات تکمیلی سقف استخر متحرک اصفهان

طراحی و اجرا سقف استخر متحرک در اصفهان با پلی کربنات

برای طراحی و ساخت یک سقف متحرک برقی استخر سبک ها و مدلهای گوناگونی وجود دارد که انتخاب آن هم بسته به سلیقه مشتری و هم بسته به مکان استخر دارد.
سقف تخت، سقف شیبدار، سقف شیروانی، سقف هلالی و سقف های منحصر به فرد) که تیم فنی مهندسی نیرمی با بازدید رایگان از محل(مطابق با شرایط استخر)و طبق

سلایق مشتریان عزیز آن را طراحی و اجرا می نماید.

پلی کربنات چیست؟

پلی کربنات سخت‌ ترین ماده شفافی است که به عنوان گزینه‌ای مناسب بجای شیشه در بخش‌های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رزین پلی کربنات در سال ۱۹۵۳ میلادی توسط دکتر دانیال فاکس در کمپانی جنرال الکتریک پلاستیک ساخته و در سال ۱۹۵۸ به طور انبوه برای اولین بار به بازار عرضه گردید.

انواع ورق‌های ساخته شده نیز در سال ۱۹۶۸ تولید و روانه بازار شد. تنوع ساختاری ورق‌های پلی کربنات امکان استفاده از آن را بر روی هر نوع سازه و در جوار هر نوع مصالح ساختمانی به راحتی فراهم نموده است و کاربردهای وسیعی را ایجاد می‌کند.

تنوع رنگ این ورق، قابلیت سایه پذیری و عبور نور آن را به میزان ۳۵ تا ۸۲ درصد امکان‌پذیر می‌نماید که از نظر طراحی و هماهنگی با رنگ سایر مصالح از گستردگی خاص برخوردار است

سقف استخر پلی کربنات

خصوصیات سقف پلی کربنات استخر شامل ضدuv بودن برای محافظت از پوست، مقاومت زیادتر نسبت به شیشه(حدود 300 برابر) درمقابل برف و باد، انتقال به اندازه نور به داخل استخر، کاهش دید استخر در نوع مات، سبک بودن و هزینه کمتر نسبت به شیشه و درنتیجه صرفه اقتصادی است. ویژگی دیگر سقف پلی کربنات، افزایش دمای آب استخر برقی است. یعنی این صفحات به منظورافزایش دمای آب استخراز طریق خورشیدی نیز کاربرد دارند ونه تنها آب در طول شب خنک نمی شود بلکه در هوای آفتابی به طور رایگان گرم میشود.این امر موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه خواهد شد.پس ورق پلی کربنات پوشش مناسبتری برای سقف متحرک استخر می باشد.

سقف استخر شیشه ای:

سقف استخر شیشه ای نیز جلوه ای بسیار زیبا و شیک به استخر اتوماتیک می بخشد. شیشه سندبلاست به دلیل مات بودن برای استخرها محبوبیت بالائی دارد. اما بطور کلی استخر شیشه ای نیاز به سازه ای فولادی سنگین و یراق‌آلات و اتصالات خاص دارد که مستلزم هزینه بیشتری است.

به صرفه ترین سقف استخر با  آهن پروفیل و پلی کربنات دوجداره می باشد که تو آخرین نمونه کار استفاده شده است ما با استفاده از رنگ مخصوص استخر تا 10 سال سقف خود را گارانتی می کنیم

برای نمونه کارهای بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیریید

09138699984

نظرات
0 دیدگاه
نیرم
اولین نفری باشید که برای این تخفیف دیدگاه مینویسید
تخفیف های مرتبط "سقف استخر متحرک اصفهان"
سقف استخر سرپوشیده در اصفهان