بهترین مرکز فیشیال صورت در اصفهان با قیمت ویژه

0 %
تخفیف
0 تومان
0 تومان
0 خرید
خدمات کلینیک هانیل بیوتی

⚡ تخفیف ویژه برای شما:
اکنون با اعلام تخفیف ویژه، می توانید با هزینه‌ های مناسب بهترین خدمات با ما تجربه کنید.

📞 جهت اطلاعات بیشتر و انجام فیشیال پوست صورت تماس بگیرید:

09138295902

با ما به زیبایی طبیعی خود بازگردید و از تغییرات شگفت‌ انگیز در ظاهر خود لذت ببرید! ✨

شرایط استفاده
تلفن:
برای این تخفیف همراه داشتن پرینت فاکتور الزامی است.
توضیحات تکمیلی مرکز فیشیال صورت ۱۴۰3

فشیال چیست؟

فشیال یک روش درمانی غیرتهاجمی پوست است که شامل پاکسازی، استفاده از مرطوب‌کننده، لایه‌برداری و سایر عناصری است که برای انواع و نیازهای خاصی از پوست شما انجام می‌شوند. فشیال توسط متخصصان که دارای مجوز مراقبت از پوست هستند انجام می‌شود و هدف آنها موارد زیر است:

  • نگرانی های شما را پوستتان برطرف کنند..
  • ارتقاء سلامت کلی پوست.
  • به شما کمک کند آرامش بیشتری داشته باشید.
  • یعنی از متخصصین پوست در زمینه فشیال اظهار می دارد که فشیال مانند نوشیدنی بزرگ آبی برای پوست شما است. و پس از یک انجام فشیال، پوست شما سالم، مرطوب و درخشان به نظر می رسد.

مزایای استفاده از فشیال صورت

حتی افرادی که پوست شفافی دارند به خصوص به این دلیل که پوست شفاف همیشه برابر با پوست سالم نیست، نیز می توانند از فشیال سود ببرند. فشیال ها می‌توانند به آبرسانی، حجیم شدن و محافظت از پوست شما برای مدت طولانی کمک کنند. انجام این درمان‌ها به پوست شما اجازه می‌دهد تا به طور مداوم لایه‌برداری شود که همین امر به بیرون آمدن پوست جدید کمک می‌کند. همچنین فشیال به صورت شما کمک می کند که:

  • اندازه منافذ صورت خود را کوچک کنید.
  • تولید چربی پوست خود را کاهش دهید.
  • کاهش هایپرپیگمانتاسیون (لکه های تیره).
  • به تعادل pH پوست خود کمک کنید.
  • درمان های مراقبت از پوست نیز به افزایش گردش خون کمک می کند. گردش خون خوب در پوست به کشتن باکتری ها و رشد مجدد سلول ها کمک می کند، که برای تولید کلاژن بسیار مهم است. کلاژن نوعی پروتئین است که به پوست شما ساختار، استحکام و خاصیت ارتجاعی می دهد. با افزایش سن، پوست شما به طور طبیعی شروع به تولید کلاژن کمتری می کند که می تواند منجر به چین و چروک، افتادگی و سایر علائم پیری شود.

این روش، کمکی به پوست شما برای خلاص شدن از شر هرگونه آلودگی، زباله یا باکتری است که در زیر آن باقی مانده است. بعد از انجام فشیال همه این موارد به دلیل چرخش سریع سلولی از زیر پوست شما بیرون می‌آیند. راه حل کمک به بهداشت پوست، رعایت مراقبت‌های عالی از پوست صورت در خانه است. هرچه بیشتر پوست را مراقبت ودرمان کنید، کمتر مواد مضر برای پوست در منافذ شما گیر کرده و باعث التهاب می شود.

تعداد دفعات انجام عمل فشیال بستگی به نوع مشکلات پوستی صورت شما دارد.  انجام فشیال در هر چهار تا شش هفته ( به طور میانگین حدود 30 روز) ایده آل است زیرا با چرخه طبیعی پوست شما همسو می شود . برای نتیجه گیری بهتر بهتر است که روی یک روال ثابت باقی بمانید، به‌ویژه اگر نگرانی پوستی خاصی وجود داشته باشد که به آن رسیدگی می‌کنید. این امر تضمین می کند که بهترین نتیجه را بگیرید. همچنین برای کمک به گرفتن نتیجه بهتر باید از یک رژیم غذایی متعادل و متناسب با بهداشت پوست صورت خود استفاده کنید.

معرفی مرکز زیبایی هانیل بیوتی

مرکز زیبایی هانیل بیوتی مفتخر است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در زمینه مزوتراپی (شامل مزوتراپی مو و ابرو)، عمل لیفت با نخ کلاژن و فشیال را به مراجعین گرامی خود ارائه دهد.

نظرات
0 دیدگاه
نیرم
اولین نفری باشید که برای این تخفیف دیدگاه مینویسید