تخفیف هتل پارسیان کوثر اصفهان هتلی باسابقه در حاشیه زاینده رود است. اقامتگاهی 5 ستاره که با موقعیت مکانی ایده آلش چشم اندازی زیبا از سی و سه پل و حاشیه سبز زاینده را داراست

0 %
تخفیف
0 تومان
0 تومان
0 خرید
شرایط استفاده
ارائه پرینت الزامی نیست، فقط کد تخفیف را همراه داشته باشید.
توضیحات تکمیلی هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان

رزرو آنلاین هتل پارسیان کوثر اصفهان همراه عکس، مشخصات و موقعیت رو نقشه با تخفیف ویژه

هتل پارسیان کوثر اصفهان هتل پنج ستاره است، و شامل دو ساختمان که یک ساختمان قدیمی و یک ساختمان جدید و لاکچری به نام فیروزه است و ساختمان جدید این هتل یکی از بهترین هتل های اصفهان محسوب می شود و  گواهی نامه سبز را دارا است.

هتل کوثر اصفهان به طور چشمگیر و منحصر به فرد در بهترین  نقطه مرکز شهر اصفهان واقع شده است. نزدیکی قابل توجه به رودخانه زاینده رود، خیابان چهار باغ و سی و سه پل و انقلاب را دارد.

هتل پارسیان کوثر اصفهان دارای 192 اتاق هتل شامل سوئیت رویال، سوئیت دوبلکس وانواع اتاق های یک تخته، دو تخته و سوئیت جونیور است. هر اتاق هتل کوثر اصفهان دارای تلفن، مینی بار، تلویزیون ماهواره، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع، سشوار و سرویس بهداشتی فرنگی و حمام است. همچنین شما می توانید اتاق های بالکن دار را رزرو کنید.

هتل کوثر اصفهان، به عنوان یکی از هتل های گروه پارسیان، امکاناتی از قبیل پارکینگ، خشکشویی، خدمات بانکی و تاکسی را دارد. چهار اتاق کنفرانس که می توانید جلسات خود را در آن برگزار کنید. همچنین هتل پارسیان کوثر اصفهان شش رستوران که شامل رستوران فصلی آبشار که در کنار استخر قرار دارد، رستوران سبز که بزرگترین رستوران روباز شهر اصفهان است که انواع استیک، پیتزا، پاستا و غذاهای گیاهی را بدون استفاده از روغن ارائه می دهد. رستوران سنتی سرو با طراحی سنتی و اجرای موسیقی سنتی واقع در باغ مصفای هتل کوثر اصفهان و رستوران پارسه سیمین که به صورت 24 ساعته با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از شما میهمانان پذیرایی می کنند.

بهترین تخفیف قیمت هتل اصفهان را در نیرم مشاهده کنید

نظرات
0 دیدگاه
نیرم
اولین نفری باشید که برای این تخفیف دیدگاه مینویسید
تخفیف های مرتبط "هتل پارسیان کوثر اصفهان"