فروش پشم سنگ لوله ای در اصفهان با بهترین کیفیت و قیمت ویژه ارسال به سراسر ایران

46 %
تخفیف
80,000 تومان
150,000 تومان
0 خرید
شرایط استفاده
برای این تخفیف همراه داشتن پرینت فاکتور الزامی است.
توضیحات تکمیلی پشم سنگ لوله ای

فروش پشم سنگ لوله ای در اصفهان

خرید پشم سنگ با قیمت عالی از کارخانه پشم سنگ در اصفهان تولید کننده انواع عایق های صوتی و حرارتی از قبیل پشم سنگ فنوفلت، فنوپانل، ایزوترم، ایزوبلانکت و ایزوپایپ

برای خرید پشم سنگ با کیفیت و قیمت تخفیف دار به شماره تماس 09138699984 تماس بگیرید ارسال به سراسر ایران

مقدمه

اهمیت صرفه جویی در مصرف انرژی باعث شده تا همواره عایق بندی تاسیسات و ساختمان ها در اولویت قرار گیرد. امروزه مواد مختلفی با هدف عایق بندی ساختمان ها و تاسیسات به کار می روند. هر یک از این مواد و عایق ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. پشم سنگ یکی از مهم ترین و پر بازده ترین موادی است که برای عایق بندی صوتی و حرارتی انواع ساختمان و تاسیسات مورد استفاده قرار می گیرد. در این بین، پشم سنگ لوله ای به دلیل ویژگی های ساختاری و مزایای خاصی که دارد، قابلیت های صنعتی فراوانی از خود نشان داده است. حال سوال این است که پشم سنگ چیست و پشم سنگ لوله ای چه کاربردی دارد؟

پشم سنگ لوله ای، ماده ای عایق متشکل از سنگ های آذرین و سرباره های کوره های فولادی است که تحت حرارت بالای کوره، نرم و ترکیب می شوند. در واقع ترکیب مذاب به دست آمده، تحت چرخش شدید قرار می گیرد تا به تارها و الیاف پشم سنگ تبدیل گردد. این الیاف در نهایت به یکدیگر فشرده شده و در نهایت با رول کردن صفحات به دست آمده، پشم سنگ لوله ای تولید می شود.

قطر داخلی و خارجی پشم سنگ لوله ای بر اساس سفارش مشتری یا با توجه به ابعاد استاندارد انواع لوله فولادی، تعیین می شوند. این پارامترها که نشان دهنده ضخامت لوله های عایق نیز هستند، بر قیمت پشم سنگ لوله ای تاثیر بسزایی خواهند داشت.

پشم سنگ چیست؟

پشم سنگ چیست؟ معمولا آن را به عنوان پشم معدنی نیز می شناسند، از ترکیب سنگ های آذرین با سرباره های فولادی تولید می شود. مقاومت پشم سنگ در برابر انتقال حرارت و صوت به اندازه ای است که امروزه تقریبا در هر ساختمانی برای عایق بندی صوتی و حرارتی از آن استفاده می شود.

پشم سنگ لوله ای نیز قابلیت بالایی در حفاظت از تاسیسات و پیشگیری از انتقال حرارت از لوله های حرارتی به خارج از آن دارد. به همین دلیل، این عایق ها برای عایق بندی انواع لوله و تاسیسات در صنعت و مناطق مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

پشم سنگ لوله ای در ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید می شود. پارامتر مهمی که میزان مقاومت پشم سنگ را در برابر انتقال حرارت و صوت نشان می دهد، با نماد R نشان می دهند. هر چه مقدار ضریب R برای یک نوع پشم سنگ لوله ای بیشتر باشد، مقاومت آن در برابر انتقال صوت و حرارت بیشتر خواهد بود.

در کشور ایران نیز تولید کننده هایی وجود دارند که انواع پشم سنگ لوله ای را با ضخامت ها و کیفیت های مختلف تولید می کنند. خرید بدون واسطه پشم سنگ از این تولید کننده ها می تواند تاثیر زیادی بر کاهش هزینه خرید و قیمت پشم سنگ داشته باشد. به منظور خرید پشم سنگ با قیمت ارزان و مناسب می توانید به قسمت فروشگاهی سایت نیرم تخفیف مراجعه کنید.

پشم سنگ لوله ای چیست؟

پشم سنگ لوله ای نوعی عایق حرارتی با کیفیت بالا به حساب می آید که برای پوشش دهی سیستم های گرمایشی محیط های مسکونی یا صنعتی به کار می رود. مواد اولیه پشم سنگ لوله ای شامل سنگ های آتشفشانی آذرین و سرباره های کوره های فولادی خواهد بود. ترکیب این مواد پس از پشت سر گذاشتن یک فرآیند نسبتا پیچیده، به تارهای پشم سنگ تبدیل می شوند. در اثر فشرده سازی تارهای به دست آمده، صفحات یا لوله های عایق ساخته می شوند. پشم سنگ لوله ای نیز حاصل همین فرایند خواهد بود.

انواع پشم سنگ لوله ای با کیفیت ها و ضخامت های مختلفی در بازار یافت می شوند. این نوع عایق ها می توانند به صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین محافظت از لوله های تاسیساتی کمک شایانی کنند. در واقع، بسیاری از تاسیسات گرمایشی یا صنعتی، از لوله های استیل و مانند آن ساخته می شوند. قرار گرفتن یک پوشش ساخته شده از پشم سنگ لوله ای بر روی این گونه لوله ها می تواند دوام و طول عمر آن ها را به شدت افزایش دهد.

برای خرید انواع پشم سنگ کلیک کنید

مشخصات پشم سنگ لوله ای چیست؟

پشم سنگ لوله ای یک استوانه سفت و سخت است که می تواند لوله های حامل آب یا سوخت را پوشش دهد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که انواع پشم سنگ لوله ای ممکن است با روکش آلومینیومی یا بدون آن به فروش برسند. در ادامه به ویژگی های ساختاری پشم سنگ لوله ای می پردازیم.

جنس عایق های لوله ای

به طور کلی، پشم سنگ لوله ای می تواند با هدف عایق بندی حرارتی، برودتی، الکتریکی، رطوبتی، آتش سوزی و صوتی انواع لوله مورد استفاده قرار گیرد. انواع پشم سنگ لوله ای از الیاف پشم سنگ با قطر ۴ تا ۹ میکرون و طول ۵ تا ۸۵ میلیمتر تولید می شوند.

میزان مقاومت پشم سنگ لوله ای

پارامتری که آن را با R نمایش می دهند، میزان مقاومت پشم سنگ لوله ای یا هر نوع پشم سنگ دیگری را در برابر حرارت و آتش، نشان می دهد. هر چه میزان R بیشتر باشد، قدرت و مقاومت عایق پشم سنگ برای عایق بندی حرارتی بیشتر است. البته این موضوع بر قیمت پشم سنگ لوله ای نیز اثرگذار خواهد بود.

قطر پشم سنگ استوانه ای

مقدار R به ضخامت و قطر داخلی و خارجی این عایق های استوانه ای مربوط می شود. قطر این پشم سنگ های استوانه ای شکل نیز بر اساس نیاز مصرف کننده تعیین می گردد. در واقع، ابعاد پشم سنگ لوله ای بر اساس ابعاد لوله های فلزی موجود در تاسیسات صنعتی یا مسکونی، اندازه گیری می شوند.

قطر این عایق های استوانه ای بین ۲۱ تا ۶۱۰ میلی متر متغیر خواهد بود. ضخامت و قطر عایق های پشم سنگ با برندهای مختلف، بر اساس قدرت تجهیزات و دستگاه های آن تولید کننده ها مشخص می گردد.

کاربرد پشم سنگ لوله ای چیست؟

بر اساس یک مکانیسم طبیعی، گرما همواره از سیستم های با دمای بالاتر به محیط با دمای پایین تر جریان پیدا می کند. بر همین اساس نیز در سیستم لوله کشی گرمایی در یک ساختمان یا حتی در تاسیسات صنعتی، مقدار اتلاف انرژی، بسیار زیاد است. در نتیجه در سیستم های گرمایشی، میزان انرژی مورد نیاز برای گرم نگه داشتن مایعات و مواد مختلف افزایش پیدا می کند. این مساله در دراز مدت، هزینه خرید انرژی را به شدت افزایش خواهد داد. به نظر می رسد که در چنین شرایطی، عایق بندی لوله ها در سیستم گرمایشی یک ساختمان یا کارگاه بتواند به کاهش هزینه انرژی مصرفی کمک نماید. پشم سنگ لوله ای دقیقا با همین هدف تولید شده و به کار می رود.

مزایای استفاده از پشم سنگ لوله ای چیست؟

مزیت اصلی استفاده از پشم سنگ لوله ای به عنوان پوشش لوله ها و تاسیسات گرمایشی، کاهش سرعت انتقال گرما از این سیستم ها به بیرون است. در واقع، این نوع پشم سنگ، رسانایی بسیار کم و مقاومت حرارتی بالایی دارد. به همین دلیل، جریان انرژی و انتقال گرما به محیط اطراف را به حداقل می رساند.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های پشم سنگ لوله ای، مقاومت آن در برابر آتش سوزی است. به همین دلیل، نصب پشم سنگ لوله ای به عنوان پوشش لوله های تاسیساتی می تواند از این لوله ها در برابر آتش محافظت نماید. این مزیت برای حفاظت از لوله های حمل سوخت، اهمیت فراوانی خواهد داشت.

به این ترتیب، به نظر می رسد خرید پشم سنگ لوله ای از یک تولید کننده معتبر می تواند تاثیر بسزایی بر حفاظت و امنیت تاسیسات لوله ای یک ساختمان مسکونی یا محیط صنعتی داشته باشد. برای خرید پشم سنگ با تخفیف یا اطلاع از قیمت پشم سنگ لوله ای می توانید به فروشگاه نیرم تخفیف سری بزنید.

قیمت پشم سنگ لوله ای چقدر است؟

قیمت پشم سنگ لوله ای بر اساس پارامترهای متعددی تعیین می گردد. برای مثال، قطر داخلی و خارجی لوله های عایق، نشان دهنده ضخامت و در نتیجه مقدار R عایق خواهد بود. بنابراین هر چه ضخامت عایق لوله ای بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. از سوی دیگر، نوع برند تولید کننده پشم سنگ های لوله ای نیز تاثیر بسزایی بر قیمت آن خواهد داشت. سایت نیرم تخفیف امکان بررسی قیمت پشم سنگ لوله ای را برای خریداران این محصول فراهم نموده است.

برای خرید پشم سنگ لوله ای به کجا باید مراجعه کرد؟

امروزه تولید کننده های متعددی در سطح کشور به تولید و فروش پشم سنگ لوله ای می پردازند. در هنگام خرید انواع پشم سنگ لوله ای، توجه به کیفیت محصول از اهمیت بالایی برخوردار است.

خرید پشم سنگ لوله ای به طور مستقیم از تولید کننده یا از یک واسطه مطمئن باعث می شود تا از صرف هزینه اضافی جلوگیری به عمل آید. در حال حاضر، فروشگاه نیرم تخفیف امکان خرید پشم سنگ لوله ای با کمترین واسطه را فراهم نموده است. به این ترتیب، مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به این فروشگاه علاوه بر خرید پشم سنگ ارزان، از تخفیف های مناسبی نیز برخوردار شوند.

نظرات
0 دیدگاه
نیرم
اولین نفری باشید که برای این تخفیف دیدگاه مینویسید