با هدف جلب کامل رضایت مشتریان و همچنین آسودگی خرید آنان به دنبال راهکارهای ارائه خدمات با بهترین کیفیت است. در این راستا تمام کالاها قبل از ارسال، از نظر صحت و سلامت کنترل شده و در صورت تضمین استانداردهای کیفی برای مشتریان ارسال خواهد شد. با این حال ممکن است شما مشتریان گرامی پس از دریافت کالا با مشکلاتی در کالای خریداری شده مواجه شوید. در این صورت مشتریان میتوانند با توجه به قوانین تعویض ۷ روزه سایت نیرم ، کالاهای خود را تعویض نمایند.

ارجاع و یا تعویض کالا ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

1- نواقص فنی کالای خریداری شده

2- مغایرت کالای تحویل گرفته شده با مشخصات مندرج در سایت نیرم

3- آسیب دیدگی در شرایط حمل و نقل

4- تعویض سایز البسه

چنانچه قصد تعویض و یا ارجاع کالای خریداری شده خود از فروشگاه اینترنتی سایت نیرم را دارید، میتوانید با توجه به شرایط زیر اقدام فرمایید.

توجه بفرمایید ارجاع و تعویض کالا با توجه به قوانین زیر صورت گرفته و در غیر اینصورت شرکت نیرم مسئولیتی بر ارجاع و تعویض نخواهد داشت.

استفاده از ضمانت ۷ روزه تعویض کالا چه شرایطی خواهد داشت...

1- مغایرت کالاهای خریداری شده از سایت نیرم با کالای تحویل گرفته شده

در صورتی که کالاهای خریداری شده شما از نظر رنگ، جنس، سایز، مشخصات فنی و دیگر اطلاعات مندرج در سایت مطابقت نداشته باشد میتوانید تا حداکثر ۷ روز این مورد را به واحد پشتیبانی مشتریان سایت نیرم اطلاع دهید.

1-1- چنانچه عدم تطابق به وجود آمده بدون استفاده و باز نمودن بسته بندی کالا قابل مشاهده باشد (مانند رنگ، سایز و مشخصات درج شده بر روی کارتن)، باید کالا در شرایط اولیه به همان صورتی که کالا به مشتری تحویل شده باشد، به شرکت نیرم تحویل داده شود و از آن استفاده ای نشده باشد.

عکس و فیلم مندرج در سایت و یا شبکه های اجتماعی وابسته به سایت نیرم جهت کمک رسانی به خرید مشتریان بوده و از آنجایی که ممکن است مقداری از جزییات با کالای اصلی وجود داشته باشد، به استناد به این موارد نمیتوان اظهار مغایرت نمود.

1-2- در صورتی که عدم تطابق بدون باز کردن بسته بندی محصول، قابل تشخیص نباشد. رعایت موارد زیر الزامی است:
- تعویض کالا در صورتی ممکن است که کالا در کارتن بسته بندی سازمان و جعبه اصلی کالا به شرکت نیرم بازگردانده شود.
- چنانچه کالا دارای کارتن اصلی، پک محافظت بسته بندی مانند یونولیت و پوشش حبابی، قوطی تیوب شیشه نیرم، متعلقات و ... باشد، از دور ریختن آنها تا ۷ روز جلوگیری شود، کالا توسط مشتری دوباره بسته بندی شود و به همان صورتی که از شرکت نیرم تحویل گرفته شده به شرکت نیرم نیز تحویل داده شود.

1-3- کالای معیوب به همان حالت اولیه باشد و اثری از استفاده شدن در آن نباشد.
- مشتریان گرامی فراموش نفرمایید، در هنگام تحویل کالا به شرکت نیرم، برگه رسید خرید( که شامل نام خریدار، شماره سفارش خریدار و اقلام خرید است) نیز به کالا ضمیمه شود.

- مشتری گرامی چنانچه قصد دارید علت تعویض و یا درخواست خود را برای ما ارسال فرمایید میتوانید از پشت برگه رسید کالا استفاده نمایید.

- توجه فرمایید مخدوش کردن کالا و کارتن بسته بندی، نوشتن نام و نشانی، نوشتن مشکل و یا نقص فنی، بر روی کالا و یا بسته بندی کالا، ضمانت ۷ روز سایت نیرم را از بین برده و شرکت نیرم در این حالت مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود.
- در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پس از فروش سایت نیرم، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

- مشتریان گرامی توجه بفرمایید ملاک اقدام نیرم نسبت به ارجاع و یا عدم ارجاع کالای مورد نظر، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت نیرم است و از مشتریان انتظار هرچه بیشتر همکاری با این واحد خواهد بود.

2- چنانچه کالا در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد.

در هنگام تحویل کالا از شرکت نیرم به خریدار میباست، کالاها توسط فرد تحویل گیرنده بررسی و کنترل کامل گردد.

2-1- چنانچه شکستگی و مخدوش بودن کالا، بدون استفاده نمودن و باز کردن بسته بندی آن، مشخص باشد میباست از تحویل گرفتن بسته خودداری نمائید بدیهی است امضاء و تائید شما بمنزله دریافت کالا بصورت کامل تلقی میگردد و پس از آن شرکت نیرم هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

بدیهی است پس از خودداری نمودن از تحویل کالا حتما و سریعا این موضوع را به واحد پشتیبانی مشتریان سایت نیرم به شماره 42027 داخلی 1 اطلاع رسانی فرمایید.
توجه فرمایید فرد تحویل دهنده کالا، نماینده شرکت نیرم بوده و در صورتی که خریدار در شکستگی کالا محق باشد، میبایست مشتری، مامور ارسال (فرد تحویل دهنده کالا) را از این مورد آگاه گرداند.

2-2- چنانچه شکستگی و مخدوش بودن کالا و بسته بندی آن در هنگام استفاده از کالا مشخص شده باشد. میباست تا حداکثر ۷ روز این موضوع به واحد پشتیبانی مشتریان سایت نیرم اطلاع رسانی گردد.

حتما در هنگام ارجاع و یا تعویض کالا توجه فرمایید :
- تعویض کالا در صورتی ممکن است که کالا در کارتن بسته بندی سازمان و جعبه اصلی کالا به شرکت نیرم بازگردانده شود.

- چنانچه کالا دارای کارتن اصلی، پک محافظت بسته بندی مانند یونولیت و پوشش حبابی، قوطی تیوب شیشه، متعلقات و ... باشد، از دور ریختن آنها تا ۷ روز جلوگیری شود، کالا توسط مشتری دوباره بسته بندی شود و به همان صورتی که از شرکت نیرم

- کالای معیوب به همان حالت اولیه باشد و اثری از استفاده شدن در آن نباشد.

- مشتریان گرامی فراموش نفرمایید، در هنگام تحویل کالا به شرکت نیرم، برگه رسید خرید( که شامل نام خریدار، شماره سفارش خریدار و اقلام خرید است) نیز به کالا ضمیمه شود.

- مشتری گرامی چنانچه قصد دارید علت تعویض و یا درخواست خود را برای ما ارسال فرمایید میتوانید از پشت برگه رسید کالا استفاده نمایید.

- توجه فرمایید مخدوش کردن کالا و کارتن بسته بندی، نوشتن نام و نشانی، نوشتن مشکل و یا نقص فنی، بر روی کالا و یا بسته بندی کالا، ضمانت ۷ روزه سایت نیرم را از بین برده و شرکت نیرم در این حالت مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود.

- مشتریان گرامی توجه بفرمایید ملاک اقدام نیرم نسبت به ارجاع و یا عدم ارجاع کالای مورد نظر، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت نیرم است و از مشتریان انتظار هرچه بیشتر همکاری با این واحد خواهد بود.

3- قوانین مربوط به تعویض و یا ارجاع کفش و پوشاک

به دلیل رعایت موارد بهداشتی و همکاری هرچه دقیق تر خریداران با شرکت نیرم، تعویض کالای پوشاک با توجه به قوانین زیر انجام شده و در غیر اینصورت شرکت نیرم مسئولیتی را عهده دار نخواهد بود.
- تعویض سایز در صورتی امکان پذیر است که کالای مذبور فقط یک بار پرو شده باشد و به هیچ عنوان اثر استفاده شدن، از خط اتو خارج شدن، لکه، رنگ پریدگی، نخ کش و یا پارگی بر روی آن نباشد.

- چنانچه بر روی کالای پوشاک، بوی عطر و ادکلن و یا بدن وجود داشته باشد، ضمانت ۷ روزه سایت نیرم از بین خواهد رفت.

- چنانچه کالای پوشاک خریداری شده دارای مارک، دکمه، بند، اتیکت و سایر متعلقات باشد، به هیچ عنوان نباید از آن جدا شده و به همان صورت رسمی (که در ابتدا از طرف شرکت نیرم برای مشتری ارسال شده) به شرکت نیرم هم تحویل داده شود.

- مشتریان گرامی توجه فرمایید با توجه به ماهیت بهداشتی تعدادی از کالاها مانند البسه زیر، گن های لاغری، لوازم آرایشی و ... به هیچ عنوان امکان تعویض سایز وجود نخواهد داشت. پس در انتخاب سایز مناسب دقت فرمایید و یا میتوانید قبل از خرید با کارشناسان پشتیبانی مشتریان سایت نیرم مشورت نمایید.

حتما در هنگام ارجاع و یا تعویض کالا توجه فرمایید:

- تعویض کالا در صورتی ممکن است که کالا در کارتن بسته بندی سازمان و جعبه اصلی کالا به شرکت نیرم بازگردانده شود.

- چنانچه کالا دارای کارتن اصلی، پک محافظت بسته بندی مانند یونولیت و پوشش حبابی، قوطی تیوب شیشه، متعلقات و ... باشد، از دور ریختن آنها تا ۷ روز جلوگیری شود، کالا توسط مشتری دوباره بسته بندی شود و به همان صورتی که از شرکت - کالای معیوب به همان حالت اولیه باشد و اثری از استفاده شدن در آن نباشد.

- مشتریان گرامی فراموش نفرمایید، در هنگام تحویل کالا به شرکت نیرم، برگه رسید خرید( که شامل نام خریدار، شماره سفارش خریدار و اقلام خرید است) نیز به کالا ضمیمه شود.

- مشتری گرامی چنانچه قصد دارید علت تعویض و یا درخواست خود را برای ما ارسال فرمایید میتوانید از پشت برگه رسید کالا استفاده نمایید.

- توجه فرمایید مخدوش کردن کالا و کارتن بسته بندی، نوشتن نام و نشانی، نوشتن مشکل و یا نقص فنی، بر روی کالا و یا بسته بندی کالا، ضمانت ۷ روز سایت نیرم را از بین برده و شرکت نیرم در این حالت مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود.

- در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پس از فروش سایت نیرم، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

- مشتریان گرامی توجه بفرمایید ملاک اقدام نیرم نسبت به ارجاع و یا عدم ارجاع کالای مورد نظر، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت نیرم است و از مشتریان انتظار هرچه بیشتر همکاری با این واحد خواهد بود.

4- اگر کالای خریداری شده مشکل فنی داشته باشد:

مشکل فنی کالا، باید حداکثر تا ۷ روز به بخش پشتیبانی مشتریان سایت نیرم به شماره 42027 داخلی 1 اطلاع داده شود.

حتما در هنگام ارجاع و یا تعویض کالا توجه فرمایید :
- تعویض کالا در صورتی ممکن است که کالا در کارتن بسته بندی سازمان و جعبه اصلی کالا به شرکت نیرم بازگردانده شود.

- چنانچه کالا دارای کارتن اصلی، پک محافظت بسته بندی مانند یونولیت و پوشش حبابی، قوطی تیوب شیشه، متعلقات و ... باشد، از دور ریختن آنها تا ۷ روز جلوگیری شود، کالا توسط مشتری دوباره بسته بندی شود و به همان صورتی که از شرکت نیرم تحویل گرفته شده به شرکت نیرم نیز تحویل داده شود.

- کالای معیوب به همان حالت اولیه باشد و اثری از استفاده شدن در آن نباشد.

- مشتریان گرامی فراموش نفرمایید، در هنگام تحویل کالا به شرکت نیرم، برگه رسید خرید( که شامل نام خریدار، شماره سفارش خریدار و اقلام خرید است) نیز به کالا ضمیمه شود.

- مشتری گرامی چنانچه قصد دارید علت تعویض و یا درخواست خود را برای ما ارسال فرمایید میتوانید از پشت برگه رسید کالا استفاده نمایید.

- توجه فرمایید مخدوش کردن کالا و کارتن بسته بندی، نوشتن نام و نشانی، نوشتن مشکل و یا نقص فنی، بر روی کالا و یا بسته بندی کالا، ضمانت ۷ روز سایت نیرم را از بین برده و شرکت نیرم در این حالت مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود.

- در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پس از فروش سایت نیرم، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

- مشتریان گرامی توجه بفرمایید ملاک اقدام نیرم نسبت به ارجاع و یا عدم ارجاع کالای مورد نظر، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت نیرم است و از مشتریان انتظار هرچه بیشتر همکاری با این واحد خواهد بود.

5- قوانین مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی (محصولات آرایشی و بهداشتی، البسه زیر، کالای خواب و حمام)
- اطلاعات درج شده هر محصول آرایشی و یا یهداشتی در وبسایت نیرم، صرفا جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری بوده و جنبه مشاوره خرید %D