کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1
neiram 1402/07/25 تبلیغات

معرفی کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1

یکی از مدل های کولر گازی که در سال های اخیر بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته، کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1 است. این کولر گازی ساخت شرکت ایوولی که یک برند ایتالیایی است می باشد. اما محصولات این برند در کشور چین مونتاژ می شوند. به همین دلیل بسیاری این محصول را چینی می دانند.

ویژگی های کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1

کولر گازی ایوولی جزء محصولات با کیفیت این برند بوده و عملکرد قوی و فوق العاده ای دارد. اگر قصد خرید این محصول را دارید، ابتدا باید در مورد آن اطلاعات کامل و کافی داشته باشید. در این مقاله می خواهیم به معرفی کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1 و ویژگی های آن بپردازیم.

طراحی ظاهری کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1

یکی از مزایای کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1 طراحی ظاهری بسیار زیبا و شکیل آن است. برخی از کولر گازی ها به دلیل طراحی نامناسبی که دارند، از زیبایی دکوراسیون داخلی به شدت می کاهند. اما شرکت ایوولی طراحی این مدل را به زیباترین شکل انجام داده است. این محصول دارای دو یونیت داخلی و خارجی است. یونیت خارجی در خارج از محیط و یونیت داخلی بر روی دیوار نصب می شود. روی این کولر یک نمایشگر ال ای دی وجود دارد که امکان مشاهده دمای محیط و دمای هوای کولر گازی را فراهم می کند. ابعاد کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1 بسیار مناسب بوده و فضای بسیار کمی را در محیط داخلی اشغال خواهد کرد. بنابراین برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب می باشد. پنل های یونیت داخلی در قسمت زیر آن تعبیه شده اند. نوار طلایی رنگ روی این محصول زیبایی آن را دو چندان کرده است.

موتور اینورتر کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1

یکی از کلیدی ترین اجزای کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1 موتور آن است. در واقع کمپرسور دستگاه است که میزان قدرت و عملکرد آن را تعین می کند. کولر گازی دیواری ایوولی دارای موتور اینورتر روتاری T1 است. این کمپرسور بسیار قدرتمند بوده و می تواند عملکرد دستگاه را بهبود ببخشد. به صورتی که این کمپرسور اینورتر دارای 10 سال گارانتی می باشد. کمپرسورهای روتاری به جای حرکت پیستونی با استفاده از حرکت چرخشی به صورت 360 درجه گاز مبرد را فشرده و خنک می کنند. در داخل این دستگاه محافظ برق داخلی تعبیه شده است. محافظ برق می تواند از موتور در برابر نوسانات برق محافظت کرده و مانع از آسیب به کمپرسور دستگاه شود.

عملکرد سرمایش و گرمایش کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1

کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1 دارای عملکرد دوگانه است. یعنی هم به عنوان سیستم سرمایشی و هم سیستم گرمایشی می توان از این دستگاه استفاده کرد. بنابراین امکان استفاده از کولر گازی در تمام فصول سال وجود دارد. این محصول می تواند هوا را در چهار جهت مختلف پرتاب کند. همچنین برد پرتاب باد توسط این کولر تا 8 متر است. این محصول مجهز به سیستم ریستارت خودکار و تایمر می باشد. در هنگام قطع شدن برق، کولر گازی با استفاده از سیستم خودکار به تنظیمات خود برمی گردد. بنابراین نیازی به تنظیم مجدد آن نخواهید داشت. تایمر به شما کمک می کند زمانی که در منزل نیستید، زمان روشن ماندن کولر گازی خود را تنظیم نمایید. مورد دیگر که در مورد کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1 عملکرد کم صدای آن می باشد. سروصدای زیاد کمپرسور اینورتر می تواند یک عیب بزرگ برای کولر گازی باشد. زیرا سروصدای آن موجب ایجاد مزاحمت در محیط شخصی و کاری خواهد شد. خوشبختانه کولر گازی دیواری ایوولی دارای سروصدای بسیار کمی بوده و هیچگونه آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. بنابراین اصلا متوجه کار کردن این دستگاه نخواهید شد.

ظرفیت کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1

ظرفیت کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1، 24 هزار می باشد. بنابراین این کولر گازی برای محیط هایی با متراژ 45 متر تا 60 متر مناسب است. اگر متراژ محیط شما بیشتر است باید از کولرهایی با توان بیشتر استفاده کنید. قدرت بالای این دستگاه در پرتاب هوا موجب شده تا با وجود این دستگاه به سیستم گرمایش و سرمایش دیگری نیاز نداشته باشید. این مدل از کولر گازی های ایوولی دارای کمپرسور روتاری T1 است. بنابراین برای محیط های گرم و معتدل تا دمای 45 درجه سانتی گراد می تواند بسیار مناسب باشد. این کولر گازی مجهز به ریموت برای کنترل از راه دور است.

گاز مبرد و مصرف انرژی کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1

کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1 مجهز به گاز مبرد R410 و بهره وری انرژی A است. این گاز مبرد توسط کمپرسور به صورت چرخشی فشرده و خنک می شود. عملکرد خنک کنندگی سریع این کولر، هوای سرد را کمترین زمان ممکن وارد محیط می کند. این گاز مبرد بسیار باکیفیت بوده و از تمام استانداردهای بین المللی برخوردار است. همچنین این گاز هیچگونه آسیبی به محیط زیست و لایه اوزون وارد نمی کند. بهره وری انرژی A باعث شده تا هزینه های استفاده از این کولر گازی بسیار کم باشد. در نتیجه نیازی نیست بابت مصرف برق بالای آن نگران باشید.

فیلترهای تصفیه هوا در کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1

یکی از بهترین مزایای کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD1 تصفیه کردن هوای محیط توسط فیلترهای مخصوص است. فیلترهای این دستگاه آنتی باکتریال بوده و تمام گرد و غبار، بوهای نامطبوع و آلودگی ها را از هوای محیط می گیرند. بنابراین کولر گازی ایوولی هوای پاک و تمیزی را برای شما به ارمغان می آورد. این ویژگی برای افرادی که در شهرهای بزرگ با هوای آلوده زندگی می کنند بسیار مهم است. زیرا می تواند به سلامتی هر چه بیشتر آنان کمک نماید.

قیمت کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1

قیمت کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1 در مقایسه با محصولات برندهای دیگر بسیار مناسب تر است. برند ایتالیایی ایوولی به دلیل پایین آوردن قیمت محصولات خود آن ها را در کشور چین مونتاژ می کند. اما تمامی محصولات این برند دارای کیفیت ساخت فوق العاده ای هستند. در نتیجه دوام، طول عمر بالا و استحکام از ویژگی های بارز محصولات ایوولی می باشند. قیمت این محصول نسبت به کارایی و عملکرد بالای آن، بسیار مناسب است. بنابراین دیگر نیازی نیست بابت خرید کولر گازی هزینه زیادی را خرج کنید. زیرا تنها با اختصاص دادن بودجه ای مناسب می توانید بهترین کولر گازی دیواری را خریداری نمایید.

جمع بندی

در این مقاله به صورت کامل به معرفی کولر گازی ایوولی 24000 مدل EVDC-24K-MD-1، ویژگی ها و مزایای های آن پرداختیم. اگر قصد خرید یک کولر گازی به صرفه، بادوام و باکیفیت را دارید، این محصول گزینه بسیار مناسبی برای شما است. مزیت بزرگ کولر گازی دیواری ایوولی 24 هزار، قیمت پایین آن است که موجب به صرفه شدن خرید آن می شود. برای مشاهده این محصول و قیمت های آن می توانید به وب سایت رسمی https://sarmaagarma.com/ مراجعه کنید.      

نوشتن دیدگاه جدید