تخفیف تصفیه آب معصومی ارزان ترین قیمت بازار به صورت تکی و عمده

7 %
تخفیف
3,500,000 تومان
3,800,000 تومان
0 خرید
ویژگی های تصفیه آب شش مرحله ای معصومی

تصفیه آب شش مرحله ای معصومی

  • نوع دستگاه: دستگاه تصفیه آب خانگی
  • وزن: 12 کیلوگرم
  • ظرفیت: منبع 12 لیتر
  • سرعت تصفیه: توانایی تولید 6.6 لیتر آب در ساعت
  • جنس بدنه: پلاستیک فشرده
  • طول: 35سانتی متر
  • عرض: 25سانتی متر
  • ارتفاع: 50سانتی متر
  • دقت حذف ناخالصی ها: 0.001 میکرون
  • درصد حذف ناخالصی ها: 99.9%
  • ولتاژ برق ورودی: دارد
  • آداپتور: دارد
  • دارای گیج فشار
  • توانایی تولید 200 لیتر آب تصفیه در 24 ساعت
  • آب شیرین کن (آب شور را شیرین میکند)
  • دارای قدرت تنظیم PH آب
  • دارای فیلتر ممبران
  • سختی آب را کاهش می دهد
  • قابل جابجایی
  • دارای پمپ آب قوی
  • بدون صدا و لرزش
  • دارای شیر میکس یا شیر تنظیم
  • قابلیت کنترل میزان املاح محلول جهت تنظیم کیفیت و طعم آب خروجی
  • داری مخزن 12 لیتری با پوشش پلاستیکی و بهداشتی
  • در زیر سینک آشپزخانه نصب می گردد
  • دارای سوئیچ قطع خودکار و اتوماتیک آب در زمان های اضطراری
  • مواد اولیه تمام قطعات و بدنه کاملا بهداشتی و مناسب جهت مصارف خوراکی می باشد
  • توسط شش فیلتر به روش اسمز معکوس آب را تصفیه می نماید.

     

شرایط استفاده
ارائه پرینت الزامی نیست، فقط کد تخفیف را همراه داشته باشید.
تاریخ تحویل::تا 1 روز پس از ثبت سفارش برای اصفهان / 2 روز برای شهرستان‌ها
هزینه ارسال در اصفهان:: هزینه ارسال در اصفهان:50000 تومان
هزینه ارسال به شهرستان: :80000 تومان
نحوه ارسال::پستی
توضیحات تکمیلی تصفیه آب معصومی

تصفیه آب معصومی

فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب معصومی

دستگاه تصفیه کننده آب ضروری برای همه خانه‌ها می باشد

تصفیه آب

اگر شما هم به سلامتتان اهمیت می‌دهید، نیاز به دستگاه تصفیه کننده آب خانگی از مهم‌ترین قدم‌ها برای رسیدن به سلامت بیشتر آب مصرفی شما است. آب  شهری کلر مضر و املاح همراه با خود دارد. این املاح، سلامتی انسان را به‌خطر می‌اندازد. آب شرب دارای مقادیر زیادی املاح و آلودگی است. این آلودگی‌ها نه‌تنها قابل رؤیت نیستند بلکه تنها با آزمایش قابل تشخیص هستند. به‌همین علت اخیراً استفاده از دستگاه‌ تصفیه کننده آب خانگی در کشورمان به یک امر ضروری تبدیل شده چرا که آب آلوده منشأ اصلی اکثر بیماری‌ها است.

تولید، عرضه و گارانتی:

مجموعه کارخانجات معصومی:

گروه تولیدی و بازرگانی معصومی اولین و بزرگترین تولیدکننده دستگاه­های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی ایرانی است.

این شرکت با هدف ایجاد امکان استفاده از آب سالم با اعتقاد به رمز کیفیت برتر تولیدات ایرانی به همراه رضایت

بیشتر مصرف کننده در سال 1381 تاسیس شد.

تخفیفتصفیه آب شش مرحله ای معصومی

چرا سایت نیرم باید انتخاب کنید:

فروش دستگاه تصفیه آب معصومی می توانید در گوگل سرچ کنید و سایت های دیگر را بررسی کنید قیمت پایین تر از قیمت سایت نیرم

نمی باشد

معصومی

ما نمایندگی دستگاه تصفیه آب معصومی هستیم و به سراسر کشور عرضه میکنیم

نقد و بررسی اجمالی

نسل جدید دستگاه های تصفیه آب خانگی با روش اسمز معکوس ( RO ) تصفیه آب ۶ مرحله ای معصومی  علاوه بر طراحی ظاهری زیبا و ابعاد کوچک،

با بهره گیری از فیلترهای بسیار با کیفیت، یکی از مدل های مورد علاقه افرادی استکه مشکل تعویض زود به زود فیلترهای پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب را دارند.

در کنار تمام ویژگی های ذکر شده ، بهره مندی این دستگاه از تکنولوژی اسمز معکوس باعث شده تا این دستگاه تصفیه آب یکی از استاندارد ترین و کاملترین

سیستم های تصفیه آب خانگی موجود در بازار به حساب بیاید. فیلتر های این دستگاه باعث حذف نیترات، زنگ آهن، ذرات ریز معلق در آب، حذف کامل مواد شیمیایی و میکروبی،

آلاینده های فلزات سنگین، حذف کلر و مواد آلی و … می شود.

اتصالات با کیفیت، شیلنگ های ساخته شده از مواد با کیفیت و بدون بو، طراحی ساده و نسبتاً سبک ، باعث شده تا این محصول گزینه ای مناسب برای کسانی باشد که به سلامت آب

و در نهایت سلامت خود اهمیت می دهند. پایه یا استندبا روکش ضد زنگ دستگاه تصفیه آب معصومی، علاوه بر استحکام بالای دستگاه ، باعث می شود تا در مناطقی با رطوبت بالا مانند

شمال و جنوب ایران ، عمر پایه و استند به حداکثر زمان انتظار کارکرد دستگاه رسیده و مشکل زنگ زدگی پیدا نکند .مخزن ذخیره تحت فشار این دستگاه شما را از فشار پائین تولید ممبران Ro

خلاص می سازد که باعث میشود همیشه آب تصفیه شده کافی برای مصارف خود را بصورت ذخیره در این مخزن داشته باشید. شیر برداشت تمام استیل رو سینکی دستگاهتصفیه آب معصومی،

آب تصفیه شده را روی سینک ظرفشوئی به شما تحویل می دهد و نیازی به پر کردن ظروف در زیر کابینت نیستید.

این محصول جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای مدل  رویال با برند معروف masoumi است که قطعات اصلی آن محصول کشور
تایوان و مونتاژ کشور ایران بوده و با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی در فرایند تصفیه آب می باشد.مراحل فیلتراسیون دستگاه عبارتند از 3
مرحله اول پیش فیلتراسیون جهت حذف ذرات معلق-کلر-سموم شیمیایی و رنگهای صنعتی میباشند.مرحله 4 فیلتر ممبران جهت سختی گیری و
حدف املاح تا0/001 میکرون و حذف املاح مایع مثل نیترات نیتریت جیوه و کلیه عوامل سرطان زا میباشد. مرحله 5 فیلتر پست کربن جهت حذف
طعم و بوی نامطبوع آب مرحله 6 فیلتر مینرال جهت افزودن املاح مورد نیاز بدن مثل کلسیم منیزیم پتاسیم روی و سدیم به آب میباشد.

دستگاه تصفیه آب معصومی قدرت حذف کلیه ناخالصی های آب تا 0/001 میکرون ،فلزات سنگین ،نیترات و نیتریت را دارد و دارای استاندارد های جهانی NSF و WATER QUALITY و... می باشد.
تمام قطعات دستگاه تصفیه آب معصومی از جنس پلاستیک بهداشتی می باشد.
در سایت مرجع و فروشگاهی نیرم، مشخصات فنی و قیمت تضمین شده دستگاه تصفیه آب معصومی با گارانتی اصلی جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند برای شما عزیزان ارائه گردیده است

در حال حاظر یکی از بهترین آب تصفیه کن های خانگی مدل اسمز معکوس که دستگاه تصفیه آب معصومی از این روش برخوردار است . این روش جدید ترین و عالی ترین روش برای تصفیه آب می باشد فیلترهای این دستگاه می تواند رسوبات , مواد شیمایی از جمله کلر,  فلزات سنگین را از بین ببرد

دستگاه تصفیه آب معصومی اصلی

 

مقدمه دستگاه تصفیه آب خانگی معصومی

مصرف آب آشامیدنی سالم یکی از دغدغه های مردم در جوامع صنعتی و غیر صنعتی است. در کشور ما عوامل مختلفی مانند آلاینده های صنعتی و سیستم تصفیه آب شهری معیوب، از رسیدن آب شرب سالم به منازل جلوگیری می کند. بر همین اساس، خواص بهتر است از یک دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت در منزل خود بهره ببریم.

دلایل زیادی برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی وجود دارند. مصرف آب سالم خوش طعم و بی بو، اصلی ترین دلیل استفاده از دستگاه تصفیه کننده آب در خانه خواهد بود. با این حال، مواردی مانند پیشگیری از ابتلا به بیماری های گوارشی، جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان در اثر مصرف آب های سنگین، بهبود سلامت افراد با شرایط خاص مانند بانوان باردار و مواردی از این قبیل، ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی را توجیه می کنند.

در این مقاله به 6 دلیل که باید دستگاه تصفیه آب خانگی بخریم اشاره خواهیم کرد. در ادامه خواهیم دید که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است.

دلیل اول خرید دستگاه تصفیه آب خانگی؛ سلامت دستگاه گوارش

وجود نقص در سیستم تصفیه آب شهری باعث می شود تا آلاینده های بیولوژیکی به آب آشامیدنی تصفیه شده نفوذ کنند. این نوع آلودگی ها در هنگام مصرف آب آشامیدنی در منازل، عوارض زیادی در پی دارند. وجود باکتری ها و قارچ های مضر، سلامت دستگاه گوارش را به خطر می اندازد. به طوری که در بسیاری از موارد، مصرف آب آشامیدنی ناسالم می تواند منجر به یبوست یا اسهال شدید در افراد گردد. این موضوع برای افرادی که پتانسیل بیماری های گوارشی را دارند خطرناک تر خواهد بود.

دلیل دوم خرید دستگاه تصفیه آب خانگی؛ پیشگیری از ابتلا به سرطان های مختلف

در کشور ما آلودگی های شدید آب و هوایی باعث شده تا سلامت آب آشامیدنی شهری به شدت به خطر بیفتد. همچنین، استفاده از مواد ضد عفونی شیمیایی و کلر برای تصفیه آب، کیفیت و سلامت آن را تهدید می کند. بخش مهمی از آلاینده های موجود در آب آشامیدنی، به فلزات سنگین مربوط می شود. وجود فلزاتی مانند سرب در آب باعث از بین رفتن سلامت آن خواهد شد.

سرب فلز سنگین و خطرناکی است که می تواند بافت های بدن را دچار آسیب کرده و احتمال ابتلا به سرطان را افزایش دهد. انواع دستگاه تصفیه آب معمولا از فیلترهایی تشکیل شده اند که ذرات سرب و فلزات سنگین دیگر را از آب جدا خواهند کرد. هر چه کیفیت دستگاه تصفیه کننده آب خانگی بیشتر باشد، امکان از بین بردن سرعت آب نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین استفاده از یک دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت می تواند از بروز بیماری های خطرناک مانند سرطان جلوگیری به عمل آورد.

در انواع دستگاه تصفیه آب خانگی فیلترهایی نیز برای حذف کلر از آب آشامیدنی شهری تعبیه شده است. این فیلترها بیش از ۹۵ درصد کلر آب را از بین خواهند برد و به این ترتیب آبی سالم در اختیار افراد قرار می گیرد.

دلیل سوم خرید دستگاه تصفیه آب خانگی؛ افزایش توانایی بدن در دفع سموم خطرناک

بسیاری از آلودگی های بیولوژیکی و غیربیولوژیکی از طریق مصرف آب به بدن وارد می شوند. اگر میزان آلودگی های موجود در آب زیاد باشد، اندام بدن در فعالیت های خود دچار اختلال خواهند شد. برای مثال، مصرف آب آلوده فعالیت کلیه ها برای دفع سموم بدن را دچار مشکل خواهد کرد. به این ترتیب، بهتر است با مصرف آب تصفیه شده، مانع از ورود آلودگی های بیشتر به بدن خود شویم.

دستگاه تصفیه آب خانگی معصومی از آن گروه دستگاه هایی است که با عبور دادن آب از شش فیلتر مجزا و باکیفیت، بخش عمده ای از آلاینده های آب را از بین خواهد برد.

دلیل چهارم خرید دستگاه تصفیه آب خانگی؛ حفظ سلامت افراد با شرایط خاص مانند بانوان باردار

یکی از مهم ترین مواد آلاینده آب های آشامیدنی در کشور ما، نیترات موجود در آب است. نیترات یک ترکیب سنگین محسوب می شود که نفوذ آن در بافت های بدن باعث بروز مشکلات عدیده خواهد شد. وجود نیترات در بدن بانوان باردار، سلامت مادر و جنین را به خطر می اندازد. بنابراین استفاده از یک دستگاه تصفیه آب خانگی که قابلیت حذف نیترات در آب را داشته باشد، از بروز خطرات سلامتی برای بانوان باردار جلوگیری به عمل می آورد. مسلما استفاده از آب تصفیه شده در تهیه شیر خشک برای نوزاد نیز به حفظ سلامت او کمک خواهد کرد.

دلیل پنجم خرید دستگاه تصفیه آب خانگی؛ تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان

ورود حجم بالایی از آلودگی به بدن، منجر به ضعف سیستم ایمنی خواهد شد. در نتیجه، احتمال ابتلا به انواع بیماری ها بیشتر می شود. این موضوع برای کودکان خطر سازتر خواهد بود.

از آنجا که در حدود ۲۱۰۰ عامل آلوده کننده از طریق آب آشامیدنی به بدن کودکان می شوند، بنابراین تصفیه آب آشامیدنی می تواند از این مشکل جلوگیری کند.

در واقع، استفاده از یک دستگاه تصفیه آب خانگی باکیفیت، به تقویت سیستم ایمنی کودکان کمک خواهد کرد. این موضوع، احتمال ابتلای کودکان به بیماری را کمتر کرده و در نتیجه کیفیت زندگی آن ها را بهبود می بخشد. از سوی دیگر، نیاز به صرف هزینه های مربوط به درمان و پزشکی را برای خانواده به حداقل می رساند.

دلیل ششم خرید دستگاه تصفیه آب خانگی؛ پیشگیری از بروز ناهنجاری های مانند سردرد و میگرن

بخش عمده ای از ساختار مغز را آب تشکیل می دهد. مصرف آب سالم می تواند سلامت مغز را تضمین کند. از سوی دیگر، هر فرد در طول روز باید به اندازه کافی آب بنوشد. بنابراین افراد به حجم نسبتا بالایی از آب سالم در طول شبانه روز نیاز دارند.

نصب یک دستگاه تصفیه آب خانگی در منزل برای تولید حجم آب تصفیه شده مورد نیاز افراد، راه مناسبی خواهد بود. مصرف آب تصفیه شده سالم و بدون مواد مضر، نقش بسزایی در کاهش تعداد دفعات سردرد و در نتیجه بهبود کیفیت زندگی افراد خواهد داشت.

بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است؟

فناوری تصفیه آب در دستگاه های مختلف، متفاوت است. در حال، حاضر بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاه ۶ مرحله ای بر اساس فناوری اسمز معکوس است.

همان طور که می دانید در سیستم تصفیه آب شهری، از کلر و ضدعفونی کننده های شیمیایی برای تصفیه آب استفاده می کنند. مصرف این نوع مواد، به از بین بردن آلاینده های بیولوژیکی کمک خواهد کرد. با این حال، موادی مانند املاح معدنی خطرناک، زنگ آهن، نیترات و فلزات سنگین را نمی توان با کلر از بین برد. بنابراین برای حذف آن ها از آب آشامیدنی، باید از فیلترهای جداگانه استفاده نمود. فناوری تصفیه آب اسمز معکوس نیز بر همین اساس اجرا می شود.

در واقع، یک دستگاه تصفیه آب خانگی باکیفیت و مجهز به فیلترهای متعدد، به حذف عوامل یاد شده از آب کمک خواهد کرد. دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای با فناوری اسمز معکوس سالم ترین آب را تولید خواهد کرد. زیرا آب با عبور از هر یک از فیلترهای دستگاه، بخشی از آلودگی های خود را از دست خواهد داد. آبی که از فیلتر نهایی عبور کرده و از طریق شیر روسینکی در اختیار افراد قرار می گیرد، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهترین برند دستگاه تصفیه کننده آب خانگی در ایران کدام است؟

اگر به دنبال یک برند محبوب و با کیفیت هستید، ما به شما دستگاه تصفیه آب خانگی معصومی را معرفی می کنیم. به طور کلی، دستگاه های تصفیه آب موجود در ایران از نوع مونتاژ شده هستند. با این حال، شرکت های معتبر نظیر شرکت تصفیه آب خانگی معصومی همواره برای ارائه خدمات بی عیب و نقص به مشتریان خود در تلاش است. این در حالی است که شرکت هایی نیز وجود دارند که دستگاه های بی کیفیت را تحت عنوان برندهای معتبر فروش می رسانند. بنابراین لازم است در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از یک کارشناس کمک بگیرید. کارشناسان شرکت معصومی می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دستگاه تصفیه آب خانگی خوب را از کجا بخریم؟

ارتباط مستقیم با شرکت های تولید کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی باکیفیت می تواند میزان خطا در خرید این نوع دستگاه ها را کاهش دهد. فروشگاه نیرم تخفیف این امکان را برای شما فراهم می کند. در واقع، شما می توانید از طریق وبسایت نیرم تخفیف برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی معصومی به صورت مستقیم اقدام نمایید.

این نکته را در نظر داشته باشید که با خرید از طریق نیرم تخفیف می توانید تخفیف ویژه ای را نیز در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی معصومی دریافت کنید. همچنین، افرادی که برای خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب خانگی اقدام می کنند، می توانند آن را درب منزل تحویل بگیرند. شرکت معصومی دستگاه های تصفیه آب خریداری شده را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان خود می رساند.

برای نصب دستگاه تصفیه آب خانگی چه باید کرد؟

بهترین روش برای نصب تصفیه آب خانگی، کمک گرفتن از کارشناسان شرکت تولید کننده است. زیرا نکات مهمی در هنگام نصب این نوع دستگاه ها باید رعایت شود که به کارایی و بازده بهتر آن کمک خواهد کرد. مواردی مانند آب بندی دستگاه و شیرآلات، انتخاب بهترین محل برای نصب دستگاه تصفیه آب خانگی و استفاده صحیح از دریل و مته در برخی مراحل نصب، نیاز به تجربه کافی دارد. از این رو، کارشناسان نصب دستگاه تصفیه آب بهتر از هر کس دیگری می توانند این کار را انجام دهند.

با این حال، اگر قصد دارید خودتان دستگاه خریداری شده را نصب کنید، می توانید مراحل زیر را به ترتیب اجرا نمایید:

  • قطع آب ساختمان
  • قرار دادن دستگاه تصفیه آب در زیر سینک
  • ایجاد یک سوراخ با دریل و مته مناسب بر روی سینک برای نصب شیر روسینکی دستگاه
  • طی کردن مراحل نصب دقیقا مطابق با بروشور تعبیه شده درون دستگاه

در صورتی که در هر یک از مراحل نصب دچار مشکل شدید، می توانید از کارشناسان شرکت معصومی کمک بگیرید.

چه زمانی باید برای تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اقدام کرد؟

تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی نیز اصول خاص خود را دارد. زیرا تعویض زودهنگام منجر به تحمیل هزینه اضافی به مصرف کنندگان خواهد شد. تعویض دیرتر از موعد نیز کیفیت آب آشامیدنی را به شدت کاهش می دهد. برای تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی باید به 4 فاکتور موثر بر سلامت فیلتر دقت کنید:

  • کیفیت آب ورودی به دستگاه
  • کیفیت و برند فیلتر
  • مقدار مصرف
  • مدت زمانی که از اولین استفاده از فیلتر می گذرد

تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی به نوع برند دستگاه نیز مربوط می شود. هر چه دستگاه تصفیه آب مورد نظر شما با کیفیت تر باشد، از فیلترهای قوی تری استفاده خواهد کرد. به همین دلیل لازم است اصول مربوط به تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب مورد استفاده خود را بنا بر نظر کارشناسان همان شرکت رعایت کنید.

در هر حال، در دستگاه های ۶ مرحله ای، فیلترهای بالای دستگاه شامل فیلتر شماره ۴، ۵ و ۶ عمدتا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه عمر مفید خواهند داشت. اما فیلترهای مربوط به مرحله ۱، ۲ و ۳ بهتر است در بازه ۴ تا ۶ ماه پس از نصب دستگاه تصفیه آب خانگی تعویض شوند.

نظرات
0 دیدگاه
نیرم
اولین نفری باشید که برای این تخفیف دیدگاه مینویسید
تخفیف های مرتبط "تصفیه آب معصومی"
تصفیه آب EL