فروش پشم سنگ تخته ای با قیمت و کیفیت عالی ارسال به سراسر ایران شرکت پشم سنگ آسیا برترین شرکت پشم سنگ در ایران

0 %
تخفیف
0 تومان
0 تومان
0 خرید
شرایط استفاده
برای این تخفیف همراه داشتن پرینت فاکتور الزامی است.
توضیحات تکمیلی فروش پشم سنگ تخته ای

پشم سنگ تخته ای

خرید پشم سنگ با قیمت عالی از کارخانه پشم سنگ در اصفهان تولید کننده انواع عایق های صوتی و حرارتی از قبیل پشم سنگ تخته ای، لحافی، پتویی، خام یا فله ای و لوله ای

برای خرید پشم سنگ با کیفیت و قیمت تخفیف دار به شماره تماس 09138699984 تماس بگیرید ارسال به سراسر ایران

از پشم رزین دار که توسط پرسهای سنگین گرم فشرده شده و به صورت تخته های نیمه سخت و سخت تولید می گردد.

این صفحه، عایق پشم معدنی نیمه سفت و غیر قابل احتراق است که ضد آب است و دارای کیفیت صوتی عالی است که آن را برای پانل های صوتی و همچنین عایق دیوارهای فضای اداری یا خانه شما عالی می کند. مقاومت موثر عایق تخته ای در برابر حرارت تا ۳۵۰ درجه سانتی گراد است. عایق تخته ای فشرده (Compressed Board Insulation) از جمله پر کاربرد ترین عایق های صوتی – حرارتی است. عایق پشم سنگ پانلی فشرده هم در دیواره های جداکننده و هم دیوارهای اصلی به عنوان عایق حرارتی و صوتی و نیز عایق ضد حریق استفاده می شود. تخته پشم سنگ، پشم سنگ لوله ای و پشم سنگ پتویی همه محصولات اصلی مصالح ساختمانی هستند.

کاربردپشم سنگ تخته ای

برای جذب صدا و جلوگیری از انتقال ارتعاشات، مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع عایق ها دانسیته و استحکام بالاتری نسبت به عایق های لوله ای دارند. همچنین از فنوپانل در ساخت ساندویچ پنل استفاده می شود. با ما همراه باشید با کاربرد بیشتر این پشم سنگ

کاربردهای پشم سنگ در ساختمان ؛ عایق بندی دیوارها

عایق بندی دیوارهای داخلی ساختمان نیز اهمیت خاص خود را دارد. از آن جا که پشم سنگ دارای خاصیت ضد حریق است، بنابراین، عایق بندی دیوارها می تواند از انتقال آتش بین قسمت های داخلی یک ساختمان جلوگیری کند. برای عایق بندی دیوارهای داخلی ساختمان معمولا از پشم سنگ تخته ای با ضخامت سه سانتی متر و دانسیته 120 کیلوگرم بر متر مربع استفاده می شود. البته ممکن است بر اساس شرایط و نظر کارشناسان، تغییراتی در برخی پارامترهای پشم سنگ داده شود.

در صورتی که بخشی از دیوارهای سازه، شکل هندسی منظم و مشخصی نداشته باشد می توان از پشم سنگ فله استفاده کرد. این نوع پشم سنگ به شکل پشم حلاجی شده به مصرف کننده ارائه می شود و قابلیت قالب بندی به هر شکلی را دارد.

عایق سقف ساختمان

کاربردهای پشم سنگ در ساختمان با هدف عایق سقف، یکی از رایج ترین کاربردهای پشم سنگ در ساختمان محسوب می شود. اصولا خروج انرژی و حرارت از طریق سقف بدون عایق منزل یا محیط کار از انواع رایج اتلاف انرژی محسوب می شود. این شرایط چه در فصل سرد و چه در فصل گرم می تواند هزینه های زیادی را به افراد تحمیل کند. اما عایق بندی سقف ساختمان با یک عایق مناسب مانند پشم سنگ، به حفظ دمای استاندارد ساختمان کمک خواهد کرد.

پشم سنگ در ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید می شود. از این رو، هر فرد بنا بر نیاز خود می تواند یک نوع مناسب با ضخامت کافی را انتخاب نماید. پشم سنگ های تخته ای با ضخامت 5 سانتی متر و دانسیته 80 کیلوگرم بر متر مربع برای عایق کردن سقف گزینه مناسبی هستند.

چنانچه قصد دارید سقف یک شیروانی یا سوله را عایق بندی کنید، می توان از پشم سنگ لحافی یا فنوفلت نیز استفاده نمود. این نوع پشم سنگ دارای قابلیت انعطاف پذیر بالایی است و بنابراین، به راحتی می توان این نوع سقف ها را با آن پوشش داد.

 

نظرات
0 دیدگاه
نیرم
اولین نفری باشید که برای این تخفیف دیدگاه مینویسید
تخفیف های مرتبط "فروش پشم سنگ تخته ای"
فروش پشم سنگ پتویی
فروش پشم سنگ لحافی
فروش پشم سنگ